Biznisz a virtuális térben - Lépjünk be az új valóságba!
2021. május 31. | Hírek
                           
	Használjuk ki a virtuális térben működés előnyeit! Másként lemaradunk!
	Nagyságrendekkel növelhető az ügyfélélmény, felgyorsul az üzlet!
	Nem pénz kérdése a valós és virtuális világ eredményes összekötése! 
A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!
Miről szólunk?
Tedd virtuálissá az üzletedet, ahol csak tudod! A világjárvány eltüntette életünk minden területén a személyes érintkezést, kommunikációt. Az üzleti szektor rohamosan digitalizált, s fokozatos átvált a virtuális megoldásokra. Sokan már a virtuális térbe helyezték, amit lehetett: az üzletkötést, bankolást, ügyvitelt, kommunikációt, marketinget, vállalatirányítást, vásárlást, eladást, tanulást, képzést, HR-t, ügyfélkapcsolatot stb.
De ne csak a pandémia miatt cseréljük le vagy egészítsük ki a helyhez kötött működést a virtuálisra! Lássuk meg a hatalmas előnyeit is!
Használjuk az új valóságot! Csak az a cég marad versenyben, amelyik a legkorszerűbb technológiákkal, a virtuális térbe teljesen vagy részben áttett működéssel lesz jelen a piacon. Ma már könnyen és olcsón beemelhetők a mindennapok bizniszébe a VR-technológiák. Tegyük meg minél hamarabb!
Program
	A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a szép új világban!
	Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.
	Kiterjesztett valóság? Virtuális valóság? Milyen eszközöket és platformokat használhatsz már most a virtuális üzlethez?
	Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
	Bankolás, pénzügyek intézése, pénzügyi folyamataink irányítása időigény nélkül.
	Mózes Tamás, kkv szegmens menedzser, K&H Bank
	AI a kommunikációban. Ügyfélszolgálat felsőfokon. Kommunikáció az online térben hibrid munkarendben.
	Avaya Magyarország Kft.
	B2B. Ésszel csapjunk a digitális lecsóba! Pontosan mire van nekünk és mire van az ügyfélnek szüksége?
	Gyimesi László ügyvezető, Mystic Nails Hungary Kft.
	Szükségből előny. A digitális csatorna egyik napról a másikra kizárólagossá vált. Az Euronics tapasztalatai és tanulságai.
	Fazekas Bálint ügyvezető, Euronics
	Értékeink az erősségeink a virtuális térben is. Egy offline szervezet online tapasztalatai.
	Lakatosné Lukács Zsuzsanna elnök, SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány
	Mérd, ami számít! Módszerek eszközök a munkavállalók mentális állapotának felmérésére, beavatkozásra.
	Szabó Eszter ügyvezető, Crosssec Solutions Kft.
	A kriptopénzzel történő fizetés jelene és jövője a gyakorlatban.
	Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.
	Milyen a profi online tárgyalástechnika? 5 tipp a digitális testbeszéd elsajátítására.
	Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)
	Az ember az email cím mögött. Ügyfélközpontú email marketingben rejlő lehetőségek a pandémia után is.
	Párkányi Anna hírlevél és automatizálás divízió vezető, HD marketing.
A konferencia részletes programja és regisztráció
Fontos!
Figyelem! Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség 7 napon át a videóközvetítés felületén, az előadók fotója alatt. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!
Forrás: bkik.hu