Biznisz a virtuális térben - Lépjünk be az új valóságba!

2021. május 31. | Hírek

Biznisz a virtuális térben - Lépjünk be az új valóságba!
Időpont: Június 17. csütörtök 9.30–16.00 (aznap és még 6 napig nézhető) Helyszín: Országos élő videókonferencia (mobilon, tableten, PC-n követhető)

Használjuk ki a virtuális térben működés előnyeit! Másként lemaradunk!
Nagyságrendekkel növelhető az ügyfélélmény, felgyorsul az üzlet!
Nem pénz kérdése a valós és virtuális világ eredményes összekötése! 

A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető! 

Miről szólunk?

Tedd virtuálissá az üzletedet, ahol csak tudod! A világjárvány eltüntette életünk minden területén a személyes érintkezést, kommunikációt. Az üzleti szektor rohamosan digitalizált, s fokozatos átvált a virtuális megoldásokra. Sokan már a virtuális térbe helyezték, amit lehetett: az üzletkötést, bankolást, ügyvitelt, kommunikációt, marketinget, vállalatirányítást, vásárlást, eladást, tanulást, képzést, HR-t, ügyfélkapcsolatot stb.

De ne csak a pandémia miatt  cseréljük le vagy egészítsük ki a helyhez kötött működést a virtuálisra! Lássuk meg a hatalmas előnyeit is!

Használjuk az új valóságot! Csak az a cég marad versenyben, amelyik a legkorszerűbb technológiákkal, a virtuális térbe teljesen vagy részben áttett működéssel lesz jelen a piacon. Ma már könnyen és olcsón beemelhetők a mindennapok bizniszébe a VR-technológiák. Tegyük meg minél hamarabb! 

Program

A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a szép új világban!
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.

Kiterjesztett valóság? Virtuális valóság? Milyen eszközöket és platformokat használhatsz már most a virtuális üzlethez?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

Bankolás, pénzügyek intézése, pénzügyi folyamataink irányítása időigény nélkül.
Mózes Tamás, kkv szegmens menedzser, K&H Bank

AI a kommunikációban. Ügyfélszolgálat felsőfokon. Kommunikáció az online térben hibrid munkarendben.
Avaya Magyarország Kft.

B2B. Ésszel csapjunk a digitális lecsóba! Pontosan mire van nekünk és mire van az ügyfélnek szüksége?
Gyimesi László ügyvezető, Mystic Nails Hungary Kft.

Szükségből előny. A digitális csatorna egyik napról a másikra kizárólagossá vált. Az Euronics tapasztalatai és tanulságai.
Fazekas Bálint ügyvezető, Euronics

Értékeink az erősségeink a virtuális térben is. Egy offline szervezet online tapasztalatai.
Lakatosné Lukács Zsuzsanna elnök, SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány

Mérd, ami számít! Módszerek eszközök a munkavállalók mentális állapotának felmérésére, beavatkozásra.
Szabó Eszter ügyvezető, Crosssec Solutions Kft.

A kriptopénzzel történő fizetés jelene és jövője a gyakorlatban.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

Milyen a profi online tárgyalástechnika? 5 tipp a digitális testbeszéd elsajátítására.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

Az ember az email cím mögött. Ügyfélközpontú email marketingben rejlő lehetőségek a pandémia után is.
Párkányi Anna hírlevél és automatizálás divízió vezető, HD marketing.

A konferencia részletes programja és regisztráció

Fontos!

Figyelem! Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség 7 napon át a videóközvetítés felületén, az előadók fotója alatt. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!

 

Forrás: bkik.hu