Áprilisban ismét felmértük a bevásárlóutcákat, hogy lássuk, történt-e változás az üzletek számában, típusában.
A tematikusutca kifejezés egyedi hangulatot, a kiskereskedők közvetlenségét és ezen keresztül a főváros igazi arcát jelenti a budapestiek és a turisták számára. Igazi közösségi érték, ami élhetőbbé és közvetlenebbé teszi a főváros mindennapjait. A Bevásárló és tematikus utcák menedzsmentje (BUM) pedig felkarolja, segíti és összefogja az utcákat és az ott működő vállalkozókat, hogy a meglévő értékeket megőrizze, a meglévő közösségeket tovább építse.
A Bécsi Gazdasági Kamarával (WKO) meglévő rendszeres szakmai konzultáció eredményeként, betekintést nyerhettünk a kinti hasonló, üres üzletekkel foglalkozó programba. A WKO által 1993-ban létrehozott bécsi Bevásárlóutca Menedzsment példaként szolgált az itthoni kezdeményezésekhez.