
Éledeznek Budapest utcái
2021. május 13.
Egyre több helyen csökken a kiadó-eladó üzletek száma, a Bevásárlóutca Menedzsment (BUM) által összefogott 11 bevásárlóutcában csaknem a vállalkozások 90 százaléka élte túl a koronavírus-járványt – derült ki május eleji kutatásukból.

Újranyitási tréning vállalkozóknak
2021. április 14.
Milyen ingyenes eszközökkel teheti ismertté vállalkozását? Hogyan építhet ki kapcsolatot a helyi lakossággal, hogy ne kelljen várni a turistákra? Hogyan szerezhet potenciális vásárlókat még az újranyitás előtt?

Belföldi vevőkörre fókuszálnak a bevásárlóutcákban
2021. február 23.
Átalakítja a bevásárló- és tematikus utcák kínálatát a pandémia, a jövőben felértékelődik a helyi piacot szem előtt tartó szolgáltatások és a termékmix jelentősége, a bezárt boltok helyén nyitók fókuszában a belföldi vásárlóközönség áll.

Bizakodás és ötletes megoldások a bevásárló és tematikus utcákban
2021. február 11.
Még tart a járvány, de a bevásárló és tematikus utcák bizakodva várják a tavaszt. Persze az elmúlt időszakban sem voltak tétlenek, így ötletes megoldásokkal, újításokkal igyekeztek túlélni az elmúlt hónapokat.

Sok bérlő már az első hullámban beadta a kulcsot
2020. december 29.
A belvárosban 20-25 százalékkal emelkedett a bérbe vehető ingatlanok száma

Összefogtak Budapest bevásárlóutcái
2020. november 26.
Nem futamodtak meg a vállalkozások a járványhelyzetben, Budapest öt bevásárlóutcájának összefogásával idén is egy csokorba szedték össze az általuk kínált termékeket és szolgáltatásokat. Az elmúlt években SlowXmas néven ismertté vált kezdeményezés reagálva a vírushelyzetre idén #Várunkvissza – Együtt a helyi vállalkozókért néven hirdeti az összefogást az adventi időszakban.