Elindult ’Az Év Honlapja 2024’ Pályázat: Hódítsd meg a digitális teret! Hírek
Elindult ’Az Év Honlapja 2024’ Pályázat: Hódítsd meg a digitális teret!
2024. szeptember 05.

’Az Év Honlapja’ pályázat 2024-ben is izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hoztak létre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny augusztus 15-én immár 23. alkalommal indult útjára, ahol a pályázók 30 különböző kategóriában szállhatnak versenybe.

Nyári adócsomag változások Hírek
Nyári adócsomag változások
2024. augusztus 02.

Július közepén tették közzé a nyári adócsomag változásait a veszélyhelyzetre hivatkozásul. A legfontosabb, augusztus 1-jétől hatályos módosításokat az alábbiakban foglaljuk össze röviden.

A pénzügyi tervezés legfontosabb tudnivalói Hírek
A pénzügyi tervezés legfontosabb tudnivalói
2024. július 04.

Sok KKV már az alapításától kezdve nehéz küzdelmet folytat, amit sajnos nem ritkán el is veszítenek. Nem csoda, hogy a kezdő vállalkozások több mint fele nem éli meg az 5. születésnapját.

Egyre színesebb a kínálat a Bevásárló és Tematikus utcákban, újabb és újabb üzletek nyitnak Hírek
Egyre színesebb a kínálat a Bevásárló és Tematikus utcákban, újabb és újabb üzletek nyitnak
2024. június 06.

Már május elején hírt adtunk arról, hogy végre a több évi stagnálás után egyre több üres üzlet talál gazdára. Ráadásul nem csak a meglévő partner utcáinkban, hanem újabb területek becsatlakozásával tovább nő az üzletek, szolgáltatók száma.

Egyre kevesebb az üresen álló üzlethelyiség Budapesten Hírek
Egyre kevesebb az üresen álló üzlethelyiség Budapesten
2024. május 06.

Áprilisban ismét felmértük a bevásárlóutcákat, hogy lássuk, történt-e változás az üzletek számában, típusában.

Mivel is foglalkozik a BUM? Hírek
Mivel is foglalkozik a BUM?
2024. április 10.

A tematikusutca kifejezés egyedi hangulatot, a kiskereskedők közvetlenségét és ezen keresztül a főváros igazi arcát jelenti a budapestiek és a turisták számára. Igazi közösségi érték, ami élhetőbbé és közvetlenebbé teszi a főváros mindennapjait. A Bevásárló és tematikus utcák menedzsmentje (BUM) pedig felkarolja, segíti és összefogja az utcákat és az ott működő vállalkozókat, hogy a meglévő értékeket megőrizze, a meglévő közösségeket tovább építse.